familjen annorlunda.

Måndagar är i mina ögon den bästa dagen på hela veckan, varför?! - självklart för att de är den dagen i veckan mitt favorit program går "Familjen annorlunda"!! De är så sjukt vad jag älskar de programet, mest familjen Ilmrud! Tycker dom gör de så oerhört bra, och kärleken den familjen har för varandra känns hela vägen hem till tv soffan :)
Gud vad jag önskar att jag hade en sån stor familj ibland, men just för tillfället får Engla all min kärlek, mitt hjärta, mitt allt <3




Kommentarer
Maria

Jag äääälskar också det programmet! :D Grät som en tok igår när dom firade fars dag!!!

Svar:
E Boije

2013-03-19 @ 19:13:25
URL: http://mariakostekivi.blogg.se
Anne

Du/ni har ju fler i fam som älskar er! <3

2013-03-31 @ 01:29:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eboije.blogg.se

Dammtussarna under sängen ska du inte ta bort, de är änglarnas små tofflor.

RSS 2.0