vänner

Återigen snurrar de tankar i mitt huvud, den här gången gällande riktigt vänskap. Dom vänner som verkligen är där för en när de går åt skogen så väl som dom finns där när allt går lätt och att kunna ge minst lika mycket omtanke tillbaka. Ibland funderar jag över hur mina vänner så väl familj uppfattar mig? Jag vill verkligen vara den personen mina nära känner att dom kan vända sig till utan att behöva tänka. Jag har vänner jag känner att jag kan vända mig till utan att tveka när de blir jobbigt, och när någonting riktigt bra händer. Kan inte låta bli att tänka och hoppas att dom känner precis likadant, att jag finns där för dom när dom behöver prata så väl bara vill ha lite sällskap. Jag hoppas att dom vänner, familj och släkt som läser de här vet att jag älskar er tveklöst! Jag är er evigt tacksam <3





Kommentarer
J

Älskade du! Du är en av dom få som jag vet att jag kan prata med om allt oavsett vad. Och jag hoppas att du vet att jag finns för dig alla dagar i veckan oavsett tidpunkt. Älskar dig min fina kusin!

Svar: Älskar dig underbara kusin <3
E Boije

2013-03-11 @ 15:27:41
URL: http://finest.se/ferryy
Emelie

Puss min fina vän<3

Svar: You gave me the insperation <3
E Boije

2013-03-11 @ 18:55:10
Maria

Även fast vi inte haft någon kontakt på ett tag, så finns jag alltid att prata med osv. Inte lika lätt med sällskapet bara sådär då det skiljer ett ex antal mil mellan oss! :) Men du är min kusin, och alltså en del av min familj och då är det självklart för mig att finnas till så gott jag kan! :) <3

Svar: Tack älskade kusin, jag hoppas du vet att jag finns om du någongång känner att du behöver prata <3
E Boije

2013-03-13 @ 15:24:40
URL: http://mariakostekivi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eboije.blogg.se

Dammtussarna under sängen ska du inte ta bort, de är änglarnas små tofflor.

RSS 2.0