marknad

Idag fick jag och min underbara vän Emelie för oss att vi skulle ner på stan och kolla runt lite på marknaden! Vi ångrade oss ganska fort när vi väl kom ner.
Nu framstår jag säkert som värsta jävla surkärringen men fy fan i helvetet vad folk de var! De var i stor sett helt omöjligt att ta sig fram med två vagnar, och jag förstår inte varför folk måste stanna precis mitt i vägen för att prata, varför inte gå lite åt sidan? Nu får den som vill som sagt tycka att jag är gnällig men till den som nu tycker de, testa själv att ge dig ut med barnvagn, och ja lite får jag väl skylla mig själv men endå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eboije.blogg.se

Dammtussarna under sängen ska du inte ta bort, de är änglarnas små tofflor.

RSS 2.0